معرفي موسسه

adamakبا پيشرفت بشر و تحولات جديد در فناوري اطلاعات و ارتباطات، جوامع انساني به سوي جامعه اطلاعاتي وجامعه دانایي محور حركت مي كنند. در جامعه دانایي محور، آنچه سبب ايجاد مزيت ميشود، مهارت هايي است كه دانش و اطلاعات را با كارايي به خدمات و كالاهاي نو و ابتكاري تبديل ميكند. باگذشت زمان، همانطوركه نقش اطلاعات و دانش در افزايش بهره وري جوامع مهمتر مي شود، توسعه نيز بيشتر جنبه نرم افزاري پيدا مي كند و مسايلي مانند آموزش و تربيت نيروي انساني متناسب با نيازهاي زمان، بيشتر مورد توجه دولت ها قرار مي گيرد.

تحولات ناشي از انقلاب اطلاعاتي تا آنجا مهم و قابل توجه بوده اند كه امروزه فرد با سواد به كسي اطلاق ميشود كه 4 مهارت پايه اي را داشته باشد. يعني افزون بر سوادهاي سنتي، )(سواد خواندن، نوشتن و حساب)، سواد جديدي مطرح شده كه يونسكو از آن به عنوان سواد اطلاعاتي و ارتباطاتي (Information&Communication Literacy ) نام مي برد.
لذا موسسه طراحان فردای دیگر در راستای نیاز کشور به ارتقای بستر فناوری اطلاعات و لزوم آموزش و فرهنگ سازی در این حوزه، همچنین حرکت به سمت چشم انداز تدوین شده خود که همانا “ توليد علم وتربيت نيروي جوان، متعهد و متخصص در كشور و فراگیر نمودن آموزش های تخصصی درجهت کارآفرینی” و “افزايش شايستگي كاركنان با آموزش هاي تخصصي”می باشد؛ از سال 1382 در چند دپارتمان تخصصی با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان و همچنین کارشناسان ، مدیران و کارکنان سازمان ها و ارگان ها آغاز به کار نموده است. این موسسه در بخش دانشجویی خود با همکاری نهادها و سازمان هایی همچون بسیج دانشجویی، جهاد دانش  گاهی، انجمن های علمی و … در دانشگاه ها فعالیت نموده است و همچنین تاکنون در بخش سازمانی خود با 85 شرکت و سازمان دولتی و خصوصی همکاری آموزشی داشته است. این موسسه تمام تلاش خود را بر آن داشته است تا بتواند با آموزشهای تخصصی افرادی حرفه ای را به سازمانها، ارگانها، مراکز صنعتی و ….. تربیت و معرفی نماید.
شایان ذکر است در این مجموعه تاکنون 2400 دوره آموزشی برگزار گردیده است که طی آن 34000 نفر در دوره های مختلف شرکت نموده اند و همچنین حدود 120 عنوان جزوه عمومی و تخصصی به صورت مکتوب و دیجیتال تدوین و تالیف نموده است. اين موسسه تا كنون 3 جشنواره و نمايشگاه ملي را برگزار و در بيش از 15 كنفرانس، سمپوزيوم و همايش مشاركت اجرايي داشته است. ضمنا موسسه با ارتباطات خود كه از يك سو دانشگاه  ها و به طبع آن اساتيد ودانشجويان و از سوي ديگر صنعت مي باشد توانسته تا كنون در 14 رشته هسته هاي علمي و تحقيقاتي تشكيل و بيش از 100 عنوان پروژه پژوهشي و تحقيقاتي را به انجام برساند.

ارزش های کسب و کار
اهم ارزش های مورد تأکید موسسه طراحان فرداي ديگر به شرح ذیل میباشند. مدیران طراحان به این اصول معتقد و پایبند بوده و همکاران استراتژیک خویش را نیز بر اساس این مبانی، انتخاب می-نمایند:
– التزام و پایبندی به قوانین دین مبین اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران و اصول اخلاقی کسب و كار
– مشارکت در سازندگی کشور جهت ادای دِین به میهن
– حفظ کرامت انسانی
– التزام به کسب رضایت همکاران در طول زنجیره ی ارزش آفرینی
– التزام به کسب رضایت خاطر مشتریان
– خردورزی و دانش محوری
– تاکید بر خلاقیت
– ارتقای مستمر و همه جانبه ی کیفیتِ رویکرد و عملکرد
– اتخاذ سیاستهای همکاری بر اساس مدل برد- برد
– اعتقاد به بسترسازی برای ارتباطات و همکاری های بلند مدت، پایدار، قابل اعتماد و قابل اتکاء

اهداف موسسه طراحان فردای دیگر
گزینه های مندرج در ذیل از مهمترین اهداف موسسه طراحان فردای دیگر می باشند:
– جلب رضایت خداوند متعال با تحقق بخشیدن به
کسب و کاری که محوریت آن
– افزایش ثروت سهامداران شرکت از طریق کسب و کار شرعي و قانونی
– بهبود و ارتقای ثروت و معیشت پرسنل شرکت از طریق نیل به حداکثر اثربخشی و کارایی

 

Print Friendly

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


× 2 = 14

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>