بازار يابي محتوايي

content-marketing

بازاريابي محتوايي

بازاریابی محتوا به تولید، ایجاد و طراحی انواع محتوای دیجیتالی به منظور افزایش مشتری و نگهداری آن ها (وفاداري مشتريان) انجام مي شود. این محتوا می توانند در انواع مختلفی نظیر اخبار، ویدئو، مقالات سفید، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافیک، مطالعات موردی، راهنمایی های موردی، پرسش و پاسخ ، عکس و حتی  فایل های صوتی باشد.

از سال ۲۰۱۶ ویدئوها بخش حیاتیِ هر راهبرد موفق بازاریابی هستند. زمانی که وب مسترها در وب سایت خود از ویدئو مارکتینگ استفاده می کنند، تعداد بازدیدکننده های سایت را افزایش می دهند. همچنین با قراردادن لوگوی شرکت در ویدئو می توانند تبلیغات وسیع تری را برای شرکت انجام دهند.

 

گام هاي بازار يابي محتوايي در موسسه طراحان فرداي ديگر:

1

خدمات بازار يابي محتوايي در موسسه طراحان فرداي ديگر:

2

 

Print Friendly

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


8 − = 4

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>