ايجاد كمپين هاي تبليغاتي

kammmm

ايجاد كمپين هاي تبليغاتي

هميشه جايي براي پيشرفت وجود دارد

بیش از۴۰‌% مصرف‌ کنندگان در بازار تصمیم‌گیری برای خرید، بیشتر از طریق بصری انجام می‌دهند. مثلا از طريق دیدن تبلیغات زیاد و متنوع از برندی در اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، آپارات و … می‌تواند بینندگان را ترغیب کند تا آن برند را تجربه کنند. کلیه فعالیت های کمپین به گونه ای طراحی و سازمان دهی شده است که از طریق ارسال پیام های مشخص، متوالی و تکرارپذیر به مخاطبان هدف، منجر به تاثیر پذیری آنها شده و نگرش آنها را نسبت به یک محصول خاص تغییر دهد.

گام هاي طراحي كمپين تبليغاتي در موسسه طراحان فرداي ديگر:

kam1

خدمات طراحي كمپين تبليغاتي در موسسه طراحان فرداي ديگر:

kam2

Print Friendly

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ 7 = 16

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>